مقام معظم رهبری: در جمهوری اسلامی هرجا قرار گرفته اید همانجا را مرکزدنیا بدانید وآگاه باشید که همه کارها به شما متوجه است. &&&

> سلام - کانون فرهنگی مسجد امام خمینی ( ره ) افزرشمالی باغنو
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کانون فرهنگی مسجد امام خمینی ( ره ) افزرشمالی باغنو


ساعت 9:11 عصر چهارشنبه 87/11/30

سلام؛ سلامی، به گرمی آفتاب خدمت تک تک شما عزیزان جوان.کانون فرهنگی ثارالله، با وجود داشتن  همکاران واعضاءجوان  هنرمند ، که هرکدام سرشار از استعدادهای درخشان  وغیر قابل توصیف  شدنی هستند، به خود می بالد .لذا بر خود واجب دانست، که جهت معرفی  وشناساندن  هر کدام از این چهره های موفق  فرهنگی  هنری وبه پاس ارج نهادن به زحمات بی وقفه آنان که براستی در این برهه از زمان، از این نوع کارها می توان به «جهاد» نام برد.وبه جهت ارتقاءسطح کاری آنان.این هدیه ناچیز را تقدیم  به «امام زمان»(ع) وبه ارواح پاک وبلند، شهدای شهرکمان می کنیم .مابرآنیم، تا در آینده نزدیک  شاهد گزارش همراه با عکس وتصویری از ،جمال شما عزیزان به همراه مطالب خوب وخواندنی از شعر گرفته تا قصه وخاطره و...

آرزوی ما ،سربلندی تک تک شمادرتمام طول مسیر زندگی برای خود وخانواده وشهرکمان .

                                                       خادم کانون

                                                           یاعلی

در راستای نیل به اهداف متعالی اسلام و تحقق ارزش های انقلاب اسلامی ، در سال 87 و ، بر مبنای رهنمودهای مقام معظم رهبری رویکرد جدیدی در زمینة استفاده از فناوری روز جهت اجرای وظایف و دستیابی به اهداف کانون فرهنگی ثارالله دنبال شد و با توجه به تاثیرات قابل توجهی که ارتقاء روز افزون فناوری ارتباطات و اطلاعات) در دگرگونی مناسبات اجتماعی و توسعة دانش و فرهنگ در سالهای اخیر ایفا نموده است ، تصمیم بر آن شد که محفل  مستقلی برای پرداختن به این مقولة مهم تاسیس گردد. انگیزة اصلی کانو فرهنگی بر پایة این استدلال استوار است که محتوای مطالب و موضوعات دینی و مذهبی و فرهنگی هنری وورزشی  که قرار است تبلیغ شود باید در فرآیندی شکل یافته         بر مبنای تکنولوژی روز ارائه گردد تا از  جذابیتهای بیشتری برخوردار بوده و تمایل مخاطبین به خصوصبرادران وخواهران  جوانان و نوجوانان را به آن محتوا  افزایش دهد .

با درک رسالت فوق کانون فرهنگی ثارالله با هدف فعالیت در زمینة فناوری ارتباطات و اطلاعات ، ایجاد گردیده که اهم اقدامات این کانون به شرح زیر می باشد :

الف ) پایگاه اطلاع رسانی:

 این پایگاه با آدرسwwwkanoonemasjedparsiblogcom  از تاریخ او ل اسفند1387 ایجاد و در بخشهای زیر فعالیتهای خود را ارایه و گسترش می دهد :

1-بخش معارف اسلامی با امکان دسترسی به حجم عظیمی از اطلاعات اسلامی در موضوعات قرآن کریم ، اهل بیت ،‌حدیث ،‌احکام ، دعا و زیارت ، فلسفه و حکمت ، اخلاق و تاریخ اسلام ، ارایه متن کامل قرآن ، مفاتیح الجنان ، ادعیه و زیارتنامه ها همراه با صدا ( این بخش می تواند به عنوان یک مرجع جامع تحقیقاتی مورد استفاده پژوهشگران ، دانش آموزان و دانشجویان قرار گیرد ) 

3 -  در بخش  پرسش و پاسخ  ، با دریافت سوالات از طریق پست الکترونیکی درکوتاه ترین زمان ممکن پاسخ  سوالات ارائه و امکان  ارتباط مستقیم کاربران با شخصیتهای فرهنگی    ( از طریق اینترنت ) فراهم خواهد شد .

4- مسابقات روزانه ، هفتگی و ویژه با جوایز نفیس .

5- معرفی  بیش از 140 پایگاه اینترنتی در زمینه های مختلف اسلامی ، فرهنگی ، اجتماعی ، علمی ، آموزشی ، ورزشی و ... به همراه توضیح مختصری  در باره هر یک  از آنها .

6-بخش محصولات فرهنگی  امکان سفارش خرید  از بین بیش از 1100 عنوانCD و تحویل آن

 

7- بخش ادبی هنری شامل دفاع مقدس  اخبار ، مصاحبه با هنرمندان ، آشنایی با مراکز هنری ، نقد فیلم ،  عکس ، کاریکاتور  و ....

8- بخش اجتماعی شامل مشاوره رایگان در زمینه بهداشت و تغذیه ، خانه و خانواده ، مقالات علمی و معرفی نخبگان در زمینه های مختلف و امکان ارتباط کاربران با مشاوران  ( از طریق اینترنت ) و ...

9- بخش ورزشی شامل اخبار روزانه ، مصاحبه ، تصاویر و فیلم رخدادهای مهم ورزشی ، نتایج بازیهای فوتبال و ... می باشد .

 

در رابطه با فعالیتهای کانون فرهنگی ثارالله هر گونه نظر ، پیشنهاد و انتقادی وجود داشته باشد از طریق ورود به سایت مزبور و اعلام نظر در قسمت « نظرات » مقدور می باشد .

                                                         خادم کانون

                                                            یاعلی



  • کلمات کلیدی :
  • ¤ نویسنده: مسئول کانون فرهنگی ثارالله

    نوشته های دیگران ( )

    خانه
    وررود به مدیریت
    پست الکترونیک
    مشخصات من
     RSS 
     Atom 

    :: بازدید امروز ::
    15
    :: بازدید دیروز ::
    2
    :: کل بازدیدها ::
    24398

    :: درباره من ::

    کانون فرهنگی مسجد امام خمینی ( ره ) افزرشمالی باغنو


    :: لینک به وبلاگ ::

    کانون فرهنگی مسجد امام خمینی ( ره ) افزرشمالی باغنو

    ::پیوندهای روزانه ::

    :: آرشیو ::

    سلام
    ورزشی
    خاکی
    یادبود
    اخلاقی
    ورزش
    ضرب امثل
    .......
    زنگ تفریح
    ............
    صلوات
    ......
    شفا خانه
    دعای فرج
    حسینیه
    ختم صلوات
    زیارت عاشورا
    دانلود مداحی

    :: لینک دوستان من::

    کانون گفتمان قرآن

    ::وضعیت من در یاهو ::

    یــــاهـو

    :: خبرنامه وبلاگ ::

     

    :: موسیقی ::